Obchodní podmínky

Firma AMÁLKA - Aleš Šteyer

Je přímý Český výrobce kojeneckého a dětského oblečení od roku 1991.

IČO: 121 253 51

DIČ: CZ6105091531

Jsme kvalitní Česká firma s dlouholetou tradicí.

Vyrábíme převážně kojenecký sortiment z různých kvalitních materiálu zde v České republice.

U všech naších výrobků AMÁLKA zaručujeme vysokou zdravotní nezávadnost s příšnými hygienickými atesty.

Zboží je rozváženo do kamenných prodejem dodávkovým autem po České republice.

Firma se orientuje na velkoobchodní prodej na českém trhu. Nabízíme však také i maloobchodní prodej.

 

Způsob úhrady

Převodem z účtu - Částku zašlete na bankovní účet. Podklady pro platbu Vám budou zaslany po zpracování a vychystání objednávky do 24h na uvedený e-mail. Dbejte správného zadávání VS. Platbu očekáváme na našem účtu do 7 dnů ode dne objednávky.

Poštovné: 54 Kč Doporučené psaní (do 500 Kč)

               109 Kč Balík do ruky

               100 Kč Balík na poštu


Dobírkou – Částku zaplatíte přepravci (Česká pošta) při převzetí zboží.

Poštovné: 149 Kč Balík do ruky

               139 Kč Balík na poštu

                84  Kč doporučené psaní (do 500 Kč )

 

Vrácení zboží / výměna

Nebudete-li se zaslaným zbožím spokojeni, zaručujeme Vám právo na vrácení /vyměnění zboží do 14 dnů po obdržení zásilky.

V případě, že nejste z jakéhokoliv důvodu se zbožím spokojeni, pošlete zboží jako pojištěnou zásilku na vlastní náklady zpět na adresu. Zásilka musí obsahovat doklad a přiložený papír s instrukcemi a Vaším jménem. Vrácené zboží musí být nenošené, čisté, neprané a se všemi visačkami.

Zboží nelze vracet na dobírku. Jakékoliv takto vrácené zboží nebudeme přijímat.

Náklady na poštovné při vracení / výměně zboží hradí zákazník.

 

Email a telefonní číslo 

V případě uvedení nefunkčního nebo neexistujícího emailu a telefonu v objednávce, nemůže být tato objednávka vyřízena.

 

Storno objednávky

Storno objednávky může provést pouze provozovatel po předchozí domluvě, a to do doby expedice. Po expedici zásilky, již nelze objednávku stornovat.

 

Nevyzvednutí zásilky 

Nevyzvednutí zásilky není pokládáno za odstoupení od smlouvy a zákazník se zavazuje, že poštovné uhradí.

Každá objednávka je závazná. Zákazníci, kteří si objednají zboží na dobírku a následně nevyzvednou a nezaplatí expedovanou zásilku, budou zveřejněni v registru dlužníků a bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky, budou předány k vymáhání, včetně všech nákladů s tím spojených.

 

Ochrana osobních dat 

Provozovatel internetového obchodu www.amalkamimi.cz se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytne v jakékoli podobě třetí straně.

 

Závěrečná ustanovení

Kupujícím odesláním objednávky potvrzuje souhlas těmito obchodními podmínkami.